תוכלו להגיב לגבי תפריט זה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/02/2010 | 16:35 | מאת: שקד
אני בת 16 ושוקלת 49 וגובהי הוא 1.50 בייתי רוצה לרדת לפחות 7 קילו בעזרת תפריט זה: ארוחת בוקר (7:00)- מעדן 1.5% + פרי ארוחת עשר (10:00)-2 פרוסות לחם מלא+ קוטג' 3%/גבינה צהובה 5% + מלפפון ארוחת צהרים (13:30)- שניצל טבעול לייט (אני צמחונית)נואה/ארוז מלא/אפונה+סלט ירקות או כוס לקט ירקות ארוחת בניים (16:30)- חטיף גרנולה+ תפוח ארוחת ערב (19:30)- ביצה +ירקות+ 2 כפות קוטג' 3% או רבע אבוקדו/ טוסט המורכב מ- 2 פרוסות לחם מלא+ גבינה צהובה 5% + ירקות יש לציין כי במהלך היום אני מנשנשת ירקות ואם אני רעבה אני מוסיפה עד 4 פירכיות ביום בנוסף אני עושה הליכה כ- 4-5 פעמים בשבוע 30-40 דקות תוכלו להציע תיקונים.. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
17/02/2010 | 18:17 | מאת: עדי מילר
שלום שקד ראשית עלי לציין שמשקלך תקין ואינך צריכה לרדת במשקל כלל!!! התפריט שלך מכיל מעט קלוריות יחסית לגילך הצעיר ולפעילות הגופנית שהינך עושה. חשוב שתדעי שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות כמו הדיאטה שלך עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית