דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שאלתי האם מותר לחולי סוכרת להשתמש בכדורי רויאל גלי פעם ביום תודה
שלום פנינה, איני מכירה את המוצר באופן ספציפי. ההתיחסות למזון מלכות, הוא למעשה כמו לדבש, עשיר בפחמימות פשוטות. אם תתני לי נתונים נוספים, אנסה להרחיב את תשובתי. בברכה מוניקה קרן