כמה קלוריות יש ב...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת כמה קלוריות יש בפלפל גמבה אדום ממולא באורז, קישואים ובטטה..??
שלום שירן כ-150-200 קק"ל תלוי בגודל כמובן. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית