שאלה על הגישה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש דבר שלא מסתדר לי בגישה שלכם, אם אני רוצה להתמודד עם ההרגלים האוטומטיים שסביב האוכל, ולאכול כשרעבים, איך זה מסתדר עם סידור ארוחות קבוע ומובנה? כמו בעניין ארוחת הבוקר, צריך לאכול למרות שאני לא רעבה? זה לכאורה נוגד לשיטה, ה"צריך" הזה.
שלום רינת גישתו היא שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית