קבוצת תמיכה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אם חד הורית ויש לי ילדה בת 13 שוקלת 120 קילו ואני רוצה שתעזרו לי איפה יש קבוצה תמיכה לילדים אני גרה ליד זכרון יעקב חדשה באזור ואם צריך לנסוע למרחק נסיעה של שעה גם בא בחשבון זה דחוף וחשוב לי מאוד הגובהה שלה 1.78 מטר והיא לא מפסיקה לגבוהה גם להשמין הטלפון שלי 0505807727 מירי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירי ראשית, נסי לבדוק על קבוצה כזו דרך קופ"ח... במידה ואת נתקלת בקשיים חזרי עלי ואנסה לעזור. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית
שלוםלך: אני ממליצה לך לתיעץ עם רופא המשפח שלכם או רופא ילים. בברכה ד"ר מצקין