8 קילו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/02/2010 | 11:53 | מאת: שלי
שלום אני בת 22 מעוניינת להוריד 8 קילו בחודשיים . בעזרת דיאטה של 1200 קלוריות ושעה הליכה מהירה כל יום . אני שוקלת 59 וגובה 162 תודה
21/02/2010 | 13:53 | מאת: עדי מילר
שלום שלי משקלך נמצא בטווח התקין ולכן אינך צריכה לרדת במשקל. ירידה של 8 ק"ג תגרום למשקלך להיות מתחת לטוח התקין הרצוי. אני ממליצה על תזונה מאוזנת בשילוב עם פע"ג. כמובן שאין צורך לאכול 1200 קק"ל ליום. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית