כדורי הרזיה אליהו מלמד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם מישהו ניסה את כדורי ההרזיה של אליהו מלמד? יש תופעות לוואי? אם כן אילו? אודה לכם אם מישהו יענה לי בהקדם. אסתי
שלום אסתי לצערי, לא שמעתי על כדורים אלו. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
כן אני ניסיתי אותם הם מאוד מוצלחים ואין תופעות לוואי אם את מתכוונת לניו דיאט שלפני ואחרי הם מעולים
שלום רב האם מישהיא שניסתה את הכדורים ומוכנה לדווח לי איך היא הגיבה לכדור אשמח ואודה לך מראש