דייטת נטולת סוכרים וגלוקן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מבקשתמרשם שבועי לדיטה זו
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חנה אין באפשרותי לתת תפריט שבועי באמצעות פורום זה. כתיבת תפריט שבועי דורשת פרטים נוספים כגון אנמנזה נוכחית, מצב בריאותי, היסטוריה של דיאטות, נטילת תרופות וכו'... הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית