תזונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נערה בת 17. מעוניינת לשמור על המשקל, בנתים אינה פעילה ספורטיבית. תלמידה. גובה ומשקל תקינים בהחלט. האם אוכלת מספיק? אוכלת במשך היום חצי כוס פיברוואן+כוס חלב, שניצל, קטשופ, כוס שעועית לבנה ברוטב עגבניות, 2 פרוסות לחם מלא, ריבה, 2-3 תפוחים, 3-6 מעדנים 0%, 10-20 בוטנים קלויים ללא מלא, כוס ברנפלקס, פיתה חיטה מלאה, פסטררמה/ביצה, מיונז דל שומן, מלא ירקות חיים+מבושלים בכל הצבעים+שותה מספיק, פעם בשבוע בערך חורגת במנה מותרת של 500-700 קלוריות. איך?
שלום הייתי ממליצה להפחית את כמות מעדני הדיאט ובמקום לאכול מעדני חלב ו/או יוגורטים 1.5-3%, בנוסף מומלץ לגוון בסוגי הפירות... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית