צריכה עזרה...........
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/02/2010 | 10:37 | מאת: ויקטוריה
שלום רב לכם מקווה שתוכלו לעזור לי או לחילופין להפנות אותי לפורום מתאים אני בת 33 עוד מעט אחרי הריון אחד מלפני 5 שנים הריון תקין בשנה האחרונה אני עולה במשקל כל הזמן והגרוע מכל שאני נפוחה מאוד מאוד וכולם אומרים לי חשוב לציין שאני עושה המון ספורט כל יום 4 שעות כי זה המקצוע שלי. אני אוכלת מאוזן יש לי תזונאית ועדין משהו לא תקין שאלתי היא אילו בדיקות עלי לעשות? אולי הורמונאלי? כי בדיקות דם רגילות עשיתי הכל תקין עכשיו נתנה לי הרופא לעשות גם B12 קולסטרול טיגלצירינים גלוכוז מה לדעתכם זה? אני כבר על סף יאוש תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
23/02/2010 | 18:23 | מאת: עדי מילר
שלום ויקטוריה מומלץ לבדוק את בתפקוד בלוטת התריס. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
23/02/2010 | 23:29 | מאת: ויקטוריה
אז מה עושים????.