אי ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/02/2010 | 17:23 | מאת: אתי
שלום רב! אני בת 50 שוקלת כ- 77 גבוה 162 , לפני כ - 4 שנים ירידת במשקל כ 23 ק"ג(במסגרת קבוצה ) . בשנה אחרונה העלתי כ - 10 ק"ג . בחודשים אחרונים אני נמצאת במעקב דרך דיאטנית וירדתי רק קילו אחד במשך חודשיים. בנוסף עברתי ניתוח להוצאת הרחם והשחלות . האם יש לניתוח השפעה על אי ירידה במשקל ? אני אוכל לפי מה שלמדתי בקבוצה - ארוחות קטנות כל 2-3 שעות ירקות , עד 3 פירות ביום , שותה מים , עד 3 פרוסות לחם קל, מה לדעתכם אני צריכה לשנות ? תודה, אתי
לקריאה נוספת והעמקה
23/02/2010 | 19:34 | מאת: עדי מילר
שלום אתי בגיל המעבר חלים שינויים הורמונאליים הקשורים בירידת האסטרוגן בגוף. שינויים אלו עלולים להשפיע על כל מערכות הגוף החל מהעצם ועד למוח. בנוסף לכך, החל מגיל 30 מואט קצב חילוף החומרים. ומגיל 40 כבר ממש מתחילים להרגיש את השינוי והרבה יותר קשה לשמור על המשקל. לכן, מומלץ מזון מזין ויחסית דל קלוריות (כפי שהינך צורכת) ולהקפיד על פעילות גופנית כחלק מהשגרה היום יום. אל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית
25/02/2010 | 18:11 | מאת: איילה
היי אתי, אני בת 43 ודי באותו מצב כמוך. קצב חילוף החומרים שלי פשוט ירד בשנים האחרונות. לפני משהו כמו 3 חודשים התחלתי לקחת גם תוספי תזונה טבעיים בנוסף לדיאטה.. זה שהכי עוזר לי הוא קיו 10 שממש תמך בירידה במשקל שלי. ממליצה על המוצר של סולגאר. בהצלחה.