מהו המשקל הרצוי?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 38, 1.76 ס"מ, שוקלת 84.3 , כמה אני צריכה לרדת?
שלום נויה הטווח המשקלי המתאים לגובה 1.76 הינו 65-76 ולכן מומלץ שתירדי 10% ממשקל גופך הנוכחי. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית