שיעול לא מחלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/02/2010 | 09:02 | מאת: איילה
אני בחורה בת 34 שעברה מסכה של אירועים בחיי, לאחרונה אני עוברת התקפי שיעול שזה לא מחלה , בתחילה זה מה שחשבתי אך לאחר טיפולי סירופ, תרופת סבתא ואנטיביוטיקה זה ממשיך. האם יש אפשרות שזה קשור במתח ודיכאון?
לקריאה נוספת והעמקה
28/02/2010 | 15:35 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: קיים מצב של שיעול פסיכוגני, האבחנה נעשית על ידי רופא ריאות ולאחר שנשללו כל שאר האפשרויות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי