שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/02/2010 | 09:27 | מאת: שמעון
האם סובין יכול לגרום לעליית רמות הסוכר?
28/02/2010 | 13:02 | מאת: עדי מילר
שלום שמעון להיפך, סובין, כמו כל המזונות העשירים בסיבים תזונתיים, מסייע באיזון רמות הסוכר בדם. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית