רח' האורנים 6 ב' פתח תקווה 49213
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הייתי רוצה לדעת יותר על השיטה. בתודה ורדה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ורדה שיטת ד"ר לוי מבוססת על גישה חדשנית המתמודדת לראשונה עם מקור בעיית ההשמנה הראש, ולא רק עם הסימפטומים שלה עודף משקל. השיטה הינה רב מערכתית וכוללת טיפול קוגניטיבי התנהגותי ייחודי (עיקריה הם זיהוי הצרכים הנפשיים המובילים לאכילת יתר, זיהוי שינוי דפוסי חשיבה שגויים הקובעים את אופן חשיבתנו ומתן חלופות התנהגותיות חדשות להתמודדות והשגת שליטה עצמית), טיפול רפואי ותזונתי. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית