משהו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה גורם לסיטואציה של להיות רעב כל הזמן?
שלום ישנה מחלה נדירה בה קיימת פגיעה במרכז הרעב והשובע וכתוצאה מכך ישנו רעב תמידי... במקרים אחרים רעב שנמשך במשך כל היום עשוי להיות כתוצאה מאי אכילה מספקת במהלך הארוחות המוביל לחוסר שובע ולחיפוש מתמיד אחר מזון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
חפש/י את התחום בחייך שיש בו ריק. המקום הרעב והלא מסופק. כשמקום זה יתמלא, גם הרעב יפחת.