השמנה מגיל 40
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב אי בת 42 גובהי 174 סמ יש לי 2 ילדים בני 18 ו-7 רוב חיי הייתי רזה , עם השנים בעיקר מגיל 32 עליתי במשקל אך לא השמנתי...התעבתי במקומות הנכונים והכל לטובה אולם מגיל 38 שמתי לב לעליה מתונה במשקל שהחריפה בשנתיים האחרונות אך ההשמנה בעיה לבטוי באזור המותניים ישבן ורגליים אציין שבשנים האחרונות אופי העבודה שלי השתנה בכך שאני יוצאת מוקדם מאוד בבוקר ונוסעת כשעה בהסעה,אני חוזרת הבייתה בשעות הערב....עייפה מאוד למרות שעבודתי אינה פיזית (כספים) אני רוב חיי צימחוני ומעולם לא עשיתי פעילות גופנית לשמירה על המשקל ולא עליתי במשקל ,איני זוללת ואו חולת מתוקים נהפוך הוא אני אוכלת מעט מאוד אני מניחה שמשהו משתנה בגופי אם זה הורמונלית ואו חילוף חומרים אני מרגישה עייפה מאוד ובקלות נרדמת בישיבה לשמחתי עד היום לא נזקקתי לביקורים בקופת החולים אך אני מרגישה שעלי לעשות משהו להפסקת ההשמנה אשמח לקבל אבחנה כל שהיא ועצה כיצד להמשיך ולאיזה רופא לפנות? איזה בדיקות עלי לבצע? תודה רבה סיגלית
שלום סיגלית צייני בבקשה גובה, משקל נוכחי ומשקל לפני העליה שהינך מתארת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית