מלבין קפה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/03/2010 | 17:04 | מאת: סאלי
שלום רב, האם כפית מלבין קפה ליום במקום החלב עלולה לשבש את תהליך ההרזיה? בגלל כמות השומן שבמלבין
07/03/2010 | 11:33 | מאת: עדי מילר
שלום סאלי כל עוד מדובר בכפית אחת בלבד אין לך ממה לחשוש. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית