תחליף למלח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/03/2010 | 05:43 | מאת: בר
הרופא המליץ לי להוריד את צריכת המלח כדי לאזן את לחץ הדם ואני מחפש תחליף למלח. ראיתי כמה סוגי מלח(המאליה,אטלנטי) ובכולם כמות הנתרן הייתה גבוהה ממלח רגיל יש תחליף טוב למלח,סוג שאין צורך להמעיט בו בכלל ושאין חשש מעליית לחץ הדם?
07/03/2010 | 12:38 | מאת: עדי מילר
שלום בר לא קיים מלח שניתן לאכול ממנו ללא הגבלה, אך כן קיים היום בשווקים מלח המכיל 50% מכמת הנתרן של מלח הארץ. מעבר לכך עלי להדגיש שכדאי להפחית את כמת הנתרן לא מספיק להפחית את השימוש במלח אלא גם במאכלים עשירים בנתרן כמו אבקות מרק, רוטב סויה, פסטרמה, נקניקים, פיצוחים, מלפפונים כבושים ועוד... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית.
07/03/2010 | 20:45 | מאת: בר
יש סוג מלח שראיתי באתר בארץ אבל אזל המלאי,מלח אשלגן ללא נתרן,מלח כמו זה אין בעיה לאכול ממנו ללא הגבלה(זאת אומרה גרם-שתיים ביום לדוגמא)?