הרזיה חריגה בפנים!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! איך אפשר להתמודד עם הרזיה חריגה בפנים?? בת-זוגי "נלחמת" כמה חודשים עם כמה ק"ג עודפים מאז הלידה אך מה שבולט אצלה באופן חריג זו הרזיה דרסטית בפנים! האם יש דרך בטיפול או משהו כזה לטפל בתופעה?? תודה מראש, אמיר.
שלום אמיר לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. חשוב לציין שהמקומות הבולטים יותר מבחינת ירידה במשקל הינם אותם אזורים בגוף שמכילים פחות שומן כמו לדוגמא הפנים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית