תפריט דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/03/2010 | 13:29 | מאת: איילה
שלום רב! התחלתי תהליך הרזייה. אני בת 24 בקרוב וברצוני לרדת כ-15-17 ק"ג.. אם תוכלו לחוות דעה על תפריט אני מאוד אשמח. זה תפריט שהותאם לי במיוחד לפי העדפותיי.. בוקר: פיתה קלה (130 קל') + 3 כפות גבינה 5%/ קוטג' + ירק עשר: פרי צהריים: מנת חלבון בשרי / תחליף סויה / דג + פיתה קלה + מנת שומן + ירקות מבושלים ארה"צ: חטיף אנרגיה עד 100 קל' ושתייה חמה ערב: פיתה קלה + 1.5 חלבון (למשל ביצה וכף גבינה) + מנת שומן + ירקות טריים, מרק ירקות ארוחת לילה: מעדן 0% *כוס חלב 1% לקפה במשך היום (3-4 כוסות-משתדלת לצמצם ושותה לפעמים נטול קפאין)
לקריאה נוספת והעמקה
11/03/2010 | 08:29 | מאת: עדי מילר
שלום איילה הדיאטה בהחלט מאוזנת ומגוונת, בהמשך הייתי ממליצה להחליף את הפיתה הקלה בפחמימות אחרות כמו אורז מלא, פסטה וכו'... הייתי ממליצה להוסיף גם פע"ג לפחות 3 פעמים בשבוע. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית
11/03/2010 | 11:45 | מאת: איילה
לגבי ספורט, התחלתי לצעוד ברגל 4-5 פעמים בשבוע במשך כשעה ומנה מותרת בסך 700 קל' אחת לשבוע - זה בסדר? לגבי אורז ופסטה, איזו כמות מחליפה פיתה קלה בסך 130 קל' ? תודה רבה!!!!