שילוב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי עדי, רציתי לדעת כיצד אני יכולה לשלב את דגני הבוקר- פיטנס בדיאטה, אני מאוד אוהבת אותם במיוחד את היוגורט ורוצה להמשיך להנות מהם, עד כמה וכמה שהם דגנים מלאים. אשמח להצעתך
שלום רננה 3/4 כוס פלסטיק (כ-25 גרם) של דגני בוקר מסוג פיטנאס מהווים תחליף לכ-2 פרוסות לחם קל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית