אני לא אוהבת ירקות ופירות.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/03/2010 | 23:48 | מאת: אופיר
היי שמי אופיר ואני בת 16 יש לי בעיה מגיל צעיר שאני בקושי אוכלת פירות וירקות. אני אוכלת מלפפון,בצל,אבוקדו,לימון אבטיח,תותים ,אננס תפוח ואגס. שגם אותם אני אוכלת פעם ב.. אני חיה בעיקר על שניצל ועל ממתרים הייתי מעוניינת לדעת אם יש לכם הצעה איך אוכל להתרגל לטעם של הירקות או הצעה מה לעשות עם המצב הנתון? תודה , אופיר
11/03/2010 | 08:43 | מאת: עדי מילר
שלום אופיר ראשית חשוב לי לחזק את הרצון שלך לשלב פירות וירקות כחלק מהתפריט היומי שלך כיוון שכל המחקרים היום מראים שאכילת פירות וירקות מאריכה חיים ומשפרת אותם. כדי להתרגל לטעם צריך להמשיך כל הזמן להמשיך לנסות ולהיות כמה שיותר יצירתיים לדוגמא לחתוך פרי לתוך יוגורט, להשתמש ברסק עגבניות בתבשילים שונים ואפילו בהכנת טוסט או פיצה (תחליף מצויין לעגבניה) ועוד... בהצלחה, עדי מילר דיאטנית קלינית
13/03/2010 | 11:12 | מאת: אופיר