זקוקה לעזרה- שאלה!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם חגורת הרזייה או חגורת סאונה הם אפקטיביות וכן יכולות להוריד מהשומן והכל כמו שמתארים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אין לי מידע ספצייפי בנושא אך מנסיון לצערי כל אותם פתרונות קסם לא באמת יעלים ובסופו של דבר הם רק מתסכלים וגורמים לנו להוצאות כלכליות... בכדי להפחית במשקל יש לשלב דיאטה מאוזנת ופע"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית