ניתוח מתיחת בטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/03/2010 | 21:54 | מאת: מיטל
אני בת 16.5,הורדתי בסביבות ה-35 קילו ונשאר לי המון עור עודף. אני רוצה לדעת מה אפשרי לעשות?ניתוח מתיחת בטן וגוף רלוונטי?
לקריאה נוספת והעמקה
13/03/2010 | 09:26 | מאת: עדי מילר
שלום מיטל ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים!!! הרבה פעמים לאחר ירידה משמעותית במשקל (בעיקר שהירידה נעשת באופן מהיר ולא הדרגתי) נשארים עודפי עור. פע"ג עשויה לסייע, בטח בגילך הצעיר, אך לצערי לא להרחיקם לגמרי, זאת ניתן לעשות רק ע"י התערבות כרוגית, אך בשלב זה מומלץ להתמקד בפע"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית