אלכוהול וסידן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/03/2010 | 17:45 | מאת: מיקה אנגל
האם שתיית אלכוהות (במידה מועטה) מונעת ספיגת סידן?
13/03/2010 | 09:36 | מאת: עדי מילר
שלום מיקה אלכוהול יכול להשפיע בצורה שלילית על הספיגה והניצול של רכיבי תזונה. סידן בהחלט מושפע בצורה שלילית מאלכוהול. אך כל עוד מדובר בכמויות מועטות לעיתים רחוקות אין ממה לחשוש. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית