כאבי ראש
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/03/2010 | 17:37 | מאת: דוד
אני רוצה להרזות קצת כדי להראות ולהרגיש טוב יותר אז שינתי את הטפריט שלי לבד ומאז אני סובל מכאבי ראש מה לא עשיתי בסדר? התפריט: בבוקר קורפלקס מוזלי עם יופלה דיאט ב10 כשישה ירקות ופרי עם טונה או גבינה לבנה ב15:30 ארוחה בשרית ב20:00 סלט עם ביצה קשה\חביתה גבינה 22:00 תה ירוק ולמיטה......... מה לא בסדר
לקריאה נוספת והעמקה
14/03/2010 | 09:16 | מאת: א
14/03/2010 | 09:28 | מאת: עדי מילר
שלום דוד ציין בבקשה גיל, גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
14/03/2010 | 10:24 | מאת: דוד
אני בן 33 1.65 שוקל 71 קילו