מאכלים עם גרעינים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/03/2010 | 21:29 | מאת: ניר אטיה
האם מאכלים עם גרעינים כמו קישואים וחצילים גורמים לעצירות?לקשיים בעיקול? האם ירקות קשים כמו פילפל אף הם קשים יותר לעיכול
14/03/2010 | 12:04 | מאת: עדי מילר
שלום ניר להפך, ירקות מסייעים לפעולת מעיים תקינה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית