שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום עדי!! לפני מחשבון BMR ברשת ההוצאה הבסיסית של גופי (חילוף חומרים) היא 1470 קל'. אני יודעת שזה לא הכי מדויק אבל לצורך העניין נניח שכן.. אז בעצם מה מידת הגירעון הקלורי שצריך כדי לרדת במשקל 0.5 ק"ג כל השבוע?
איך ניתן למדוד חילוף חומרים באופן מדויק? תודה!
שלום גאיה בכדי לרדת חצי ק"ג בשבוע יש להפחית 3500 קק"ל מהתפריט השבועי בסה"כ. חילוף חומרים באופן מדוייק ניתן לבצע במכון וינגייט, מצורף לינק לגבי הבדיקה. http://www.wingate.org.il/Index.asp?ArticleID=1109&CategoryID=325&Page=1 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית