השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/03/2010 | 22:13 | מאת: ציפורה
אני סובלת מדיכאון ומטופלת בציפרלקס כבר חצי שנה. מבחינת תזונה לא השתנה אצלי כלום אבל בכל זאת מאוד השמנתי. האם יתכן שזה בגלל התרופה? מה ניתן לעשות כדי להרזות?
15/03/2010 | 18:44 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: בהחלט יתכן כי המצב קשור בנטילת ציפרלקס. רצוי שתפני לדיאטנית ולנסות לרדת במשקל תחת הפיקוח שלה כמובן בליווי של פעילות גופנית. אם בכל זאת המשקל לאיורד בהחלט יש מקום לנסות להחליף תרופה, כמובן בתאום עם הרופא המטפל שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי