רעב בלתי נשלט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, כבר חודשיים שאני סובל מרעב בלתי נשלט המלווה בתחושת חולשה. בחודשיים האחרונים עליתי כבר 15 קילו מרוב שאני אוכל כל כך הרבה. אפילו אחרי שאני אוכל ארוחה גדולה עוברות רק שעתיים ואני רעב כאילו לא אכלתי כל היום. עשיתי בירור אצל אנדוקרינולוגית אך לא נמצא עדיין הסבר. מה שמוזר זה שהרעב הזה התחיל בדיוק אחרי שחזרתי מהליכה אינטנסיבית של 3 שעות, אחרי די הרבה זמן שלא הייתי פעיל פיזית. כשחזרתי מההליכה הייתי תשוש ורעב מאוד ואכלתי כמות ענקית של אוכל, אבל מה שמוזר זה שמאז הרעב הזה לא נעלם. אני מאוד מיואש מכיוון שהייתי בתהליך ירידה במשקל בזמן שהרעב הזה התחיל ועכשיו העליתי כמעט הכל בחזרה. אז רציתי לדעת אם לדעתכם יש קשר כלשהו בין ההליכה האינטנסיבית שעשיתי לבין תחושת הרעב שאני חווה מאז? והאם יש לכם עצות אחרות בשבילי? תודה רבה!
שלום רון בהחלט עשוי להיות קשר בין פע"ג אינטנסיבית לרעב מוגבר אך לא לאורך זמן ולכן איני חושבת שהרעב המוגבר ממנו אתה סובל כבר חודשיים קשור להליכה האינטנסיבית. כיוון שבבירור רפואי לא נמצא דבר יכול להיות שהארוחות שהינך אוכל לא משביעות אותך, לא מכילות את הצירופים הנכונים היןצרות שובע לאורך זמן וכו'... ולכן לאחר שעתיים מופיע הרעב שוב...אני מאוד ממליצה לבקש מרופא המשפחה שלך הפנייה לדיאטנית קלינית לשם בירור הנושא ובניית תפריט אשר יעזור לך וימנע המשך עליה במשקל. בהצלחה רבה ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית