אני בת 14.5...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/03/2010 | 06:31 | מאת: חסוי
אני בת 14.5 מטר שישים ושתיים בערך והמשקל בין 45-47ואני עושה כמה פעמים בשבוע ספורט כגון:כדורסל,וריצה על הליכון. אבל אני מרגישה עדייו לא טוב,אני לא מצליחה לעשות ארוחות מסודרות כי אני אוהבת לאכול ככה מה שבא לי..,וזה בעיה...
לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2010 | 23:17 | מאת: עדי מילר
שלום על פי נתוני הגובה והמשקל שמסרת משקלך נמצא בטווח התקין ולכן אינך צריכה להגביל את האכילה שלך ובטח שלא להרגיש רע עם הגוף...כדי לשפר את ההרגשה המלצתי היא להמשיך בביצוע פע"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית