התייעצות...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/03/2010 | 16:09 | מאת: ללין
שלוב רב, אני בת 29, אמא לשני ילדים משקל 57 גובהה 158 "נמצאת בעודף משקל קטן" בניתי לעצמי תוכנית הרזיה כאורח חיים מקווה שאני עושה בסדר, בוקר : חצי לחמניה מלאה עם ממרח לבנה וירקות ביניים : נס קפה עם כפית חלבית וסוכרזית צהריים : צלחת בינונית מכל תבשיל שמכינה בבית + סלט ללא לחם ביניים : אגוזים / פרי/ יוגורט / שוקולד / פירות יבשים אחרי השעה 17:00 רק פירות - עד 3 פירות את השוקולד אוכלת במידה כי אין סיכוי בלעדיו - הליכון בשיפוע רבע שעה לחיטוב + 10 דק' משקולות לידיים + כפיפות בטן *** יש לציין שנוח לי מאוד עם התפריט - מבקשת חוות דעת תודה רבה...
לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2010 | 23:20 | מאת: עדי מילר
שלום ללין לא ציינת את הרכב התבשיל אך בכל זאת עלי לציין שהתפריט שלך דל בעיקר בחלבונים, שומנים וסידן. אין באפשרותי לתת ייעוץ אישי באמצעות פורום זה אך באופן כללי הייתי ממליצה להחליף את הפירות בארוחת ערב עשירה הכוללת לחם, גבינות, ביצה/טונה, שמן זית וירקות. בהצלחה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית