תפריט לתזונה בריאה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/03/2010 | 18:33 | מאת: סיון
רציתי לדעת מהו התפריט לאכילה נכונה בריאה לבחורה שמעוניינת להשמין. אני בחורה בריאה אך עם נטייה להרזיה מכל לחץ.
18/03/2010 | 23:23 | מאת: עדי מילר
שלום סיון לצערי, אין באפשרותי לבנות תפריט אישי באמצעות פורום זה, אך באופן כללי למטרת עליה במשקל ממומלץ להעשיר את התפריט במזונות דחוסים קלורית כגון: אגוזים, שקדים, פירות יבשים, חלווה, גרנולה ועוד... במידה וקיים קושי לעלות במשקל ניתן לשקול תוספת של העשרה תזונתית כגון אינשור או סקנדישייק. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית