סוג הדם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
איך אדע מה סוג הדם של בעלי ללא בדיקת דם אם אני A- ילדתי B Uוילדי AB. אשמח לתשובה ערב מצויין
לקריאה נוספת והעמקה
לא ברור לי מדוע את שואלת את השאלה הזו בפורום תזונה ודיאטה. שאלי את רופא המשפחה שלך. בברכה ד"ר מצקין