שניצלים וקציצות קפואים מוכנים לאכילה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מבקשת לדעת אם השניצלים ו/או הקציצות הקפואים שדרוש "רק לחמם ולהגיש" בריאים פחות משניצלים וקציצות המוכנים בבית. שאלה זו היא בשם בתי בת ה- 12.5 החוששת קצת ממאכלים אלה ומכנה אותם "ז'אנק פוד". בתי היא גם רזה מאוד ובקו התחתון של הנורמה (BMI=15). - בתודה רבה על תשובה -
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת הערכים התזונתיים של השניצלים והקציצות המוכנות הנמכרים בשווקים ברוב המקרים בעלי ערך תזונתי נמוך מאלו המוכנים בבית ממרכיבים טרים.בנוסף לכך, עדיף שניצל טרי על פני שניצל מוכן, מכיוון שאנחנו יודעים באמת ממה הוא מוכן ואיזה חומרים הוא מכיל (חלבון סויה, חומרים משמרים וכו'). אך יחד עם זאת ניתן מידי פעם גם לאכול ללא רגשות אשם שניצלים וקציצות מוכנות. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית