קלוריות !
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני מבקש לדעת כמה קלוריות יש בפרוסת לחם לבן ? וכמה כלוריות יש בפרי ? הודה לך על תשובתך.
בפרוסת לחם יש כ- 80 קלוריות ובמנת פרי יש 60 קלוריות. מנת פרי = תפוח, אגס, אפרסק, 3 משמשים, 2 שזיפים, 12 ענבים, פלח אבטיח קטן. בברכה מוניקה קרן