עליה במשקל,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/03/2010 | 09:39 | מאת: תמי
שלום, אני תמי נערה במשקל תקין, משתדלת לאכול בריא.. בזמן האחרון אני רוצה לעלות מעט במשקל, חשוב לי לעשות את זה מאוכל בריא ומזין. אתמול אכלתי 4000 קלוריות, משמע-->עליה במשקל. רציתי לדעת מתי אני יראה את העליה הזאת, מתי הצריכה הקלורית הזאת תתבטא במשקלי? האם ישר אחרי האכילה אני נשקלת נניח, ורואה מספר מסוים זה המשקל שלי?או שאני יעלה עוד נניח לוקח לאוכל להפוך לשומן ורק אחרי כמה ימיםרואים עליה? היתי שמחה לדעת איך זה הולך.. מתי אני יראה את העליה במשקל, מיידית או אחרי מספר ימים?.. תודה מראש, תמי:]
20/03/2010 | 17:29 | מאת: עדי מילר
שלום תמי אין צורך להישקל כל יום וכמה פעמים ביום, זה מעיק ולא מדויק. אולם אחת לשבוע, עדיף ביום ובשעה קבועה ועם אותו סגנון של בגד. בהצלחה, עדי מילר דיאטנית קלינית