רדוקטיל ורסיטל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/03/2010 | 18:31 | מאת: מיכל
שלום, כרגע אני נוטלת רסיטל 20 מ"ג פעם ביום מזה כחצי שנה עם הטבה משמעותית. אני שוקלת 76 ק"ג לגובה של 158 עם אחות ואבא הסובלים מסכרת סוג 2 ואמא וסבתא שסובלות מבעיות במשק השומנים בדם.רופא המשפחה שלי מסרב לתת לי רדוקטיל למרות הצורך שלי לרדת במשקל אלא מציין כי אין לקחת את התרופות הללו יחדיו. האם זה משהו אבסלוטי או יחסי? ומה אתם ממליצים לגבי נטילת הרדוקטיל?
לקריאה נוספת והעמקה
20/03/2010 | 07:05 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
אבסולוטי לחלוטין, לא ניתן לשלב בין רסיטל לרדוקטיל. בברכה ד"ר מצקין