האם יש קשר בן אדם שמן לנחירות ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2007 | 11:04 | מאת: חנה
יישר כח על האתר . עונה על שאלות רבות שמתעוררות .
לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2007 | 13:28 | מאת: ניקול
האם יש קשר בן אדם שמן לנחירות
11/08/2007 | 09:59 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אנשים שמנים נוטים יותר ללכות בהפרעות שינה, כגון דום נשימה בשינה ונחירות חזקות. בסיסו של הטיפול הוא ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן