נפיחות ומשקל תקוע
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/03/2010 | 11:02 | מאת: שני
בשנה האחרונה לקחתי הורמונים למטרת הפרייה בערך 3 פעמים במשך כל התקופה העליתי 20 קילו.אני כרגע בדיאטה כבר 3 חודשים במעקב.(וכמובן אוכלת מזונות ספציפים טריים בלבד). אבל המשקל תקוע הגוף נפוח - בטן רגליים ידיים זרועות פשוט זוועה.נפיחות בבטן וגזים. אני עושה ספורט כל יום שותה תה צמחים.. ניקיון של לימון עם כף שמן זית .. בקיצור כל מה שצריך.. שום דבר לא עוזר בנוסף רמת הגילצרידים בדם גבוההה ויש בעיות בתפקודי כבד האם יש לכם תובנה לגביי המצב שיכול לעזור.. אני סופר מיואשת
לקריאה נוספת והעמקה
21/03/2010 | 11:47 | מאת: עדי מילר
שלום שני אני מבינה את התיסכול וכדאי שתדעי שקיים קשר בין טיפולי פוריות לעליה במשקל אך כמובן בעזרת תזונה נכונה וספורט ניתן למתן את העליה... ממליצה מאוד לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית לשם קבלת ייעוץ והדרכה בנושא. אל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית