TSH נמוך
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 33 1.55 שוקלת 65 קילו. בעברי מספר רב של דיאטות שבסופן חזרתי למשקלי הנוכחי. לאחרונה ניסיתי שוב לרדת במשקל יחד עם מאמן כושר אישי אולם ללא הצלחה. בבדיקת הדם התקבל ערך נמוך של TSH 1.13 אשר הכניס אותי ללחץ כי נמצא בגבול התחתון. האם ניתן לשנות משהו בתזונה או בהרגלים על מנת לגרום להעלאתו או שזה משהו שניתן לטפל רק תרופתית?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי רמת ה-TSH נמצאת בגבול התחתון אך התקין!!! ולכן אין מקום לטיפול תרופתי. ממליצה לך בנוסף למאמן הכושר לפנות לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה בנושא. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית