דוג מושט(אמנון)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עדי שלום התחלתי לאכול בתפריט שלי יותר דגים אבל סוג של דג מושט יותר מאשר טונה בקופסה? אני אוכלת בצוהרים דג בנוני שלם+ירקות לפי ידעתי דג מושט הוא לא דג שומני הוא מהדגים שמותר לאכול היום אמרו לי שמאחר ודגי מושט מגדלים אותם בבריכה הם יותר שומנים מאשר דגי מושט שנמצאים בים האם זה נכון? האם מומלץ באמת לאכול אותם?האם אני בדרך הנכונה באכילה שלי?
שלום סיגל בהחלט ניתן ואף מומלץ לשלב דג אמנון במסגרת תפריט דיאטה. לידיעתך 100 גרם דג אמנון מכיל רק כ- 130 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית