תקציב קלורי יומי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נערה משקל וגובה תקינים, כל יום ממש שומרת אוכלת בין 1000-1600 קלוריות ביום, פעם/פעמיים בשבוע אוכלת הרבה מתוקים ובין 3000-4000 קלוריות.. האם זה הגיוני שאני לא יעלה במשקל מזה? או יעלה ממש מעט.. הייתכן.? חשוב להזכיר שאין לי חילוף חומרים גבוה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נורית צייני בבקשה גיל, גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
17 שוקלת 50 מטר 60.. למרות שלא מבינה מה זה רלוונטי לשאלתי, זה די שאלה כללית לא? תודה