שומן בבטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2007 | 11:39 | מאת: דינה
גם כשאני בדיאטה ויורדת במשקל, הבטן נשארת גדולה ומלאת שומן. מה עושים נגד שומן בבטן?
11/08/2007 | 15:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום דינה, האם מה שאת מתכוונת שזה המבנה שלך? איני יודעת מה משקלך, אבל לעיתים ירידה נוספת במשקל וגם פעילות גופנית יכולים לעזור. בברכה מוניקה קרן