התיאשתי מהדיאטות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני כבר לא מסוגלת לעשות דיאטה בפעם המי יודע כמה כי תמיד אחרי תקופת מה עולה המשקל חזרה. האם יש פיתרון אחר?
שלום רותי, הפיתרון מצוי בתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא, לא משהו קצר מועד, עם איסורים והגבלות. להבין שתזונה היא אורח חיים והירידה במשקל היא רק תוצר נילווה. לעשות "דיאטה" לראש. ולהבין את כל הסיבות שאינן רעב פיזיולוגי שגורמות לאכילה ולתת פתרונות מתאימים לבעיה המתאימה, במקום לפנות לאוכל. אז הירידה במשקל היא אמיתית ולתמיד. בברכה מוניקה קרן