סוכרת ודיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני חולה סוכרת, ערכי הסוכר בזמן צום לא עוברים את ה-100 אך זאת בזכות הטיפול התרופתי עם גאלבוס, השאלה שלי אם אני שומר על תזונה נכונה ומבצע פעילות גופנית אני יכול להפחית את המינון של התרופה או אף יותר מזה - לחדול מלקחת אותה.
לקריאה נוספת והעמקה
קרוב לודאי שאתה מאוזן בעזרת הדיאטה הפעילות הגופנית והכדור. החלטה על הפסקת טיפול כלשהוא היא לשיקולו של הרופא המטפל. בברכה ד"ר מצקין