שמירת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם הגיוני שגוף עייף קשה לא לשלוט באוכל, אני בדכ בשמירה מתמדת ואחרי ירידה, בשבוע האחרון אכלתי כאילו אין מחר לא יודעת איפוא נכנס,היום כבר חזרתי לאיזון רק אחרי מנוחה.פשוט אני עובדת מאוד קשה פיסית המון שעות על הרגליים.והעייפות גלשה ממני,אשמח לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נתי התשובה היא בהחלט כן, לעיתים רבות אנו מתרגמים עייפות כרעב כמו גם צמא כרעב וכך נוצר מצב שאנו אוכלים הרבה יותר ממה שגופנו צריך...שמחתי לשמוע שחזרת לאיזון וממליצה לשים לב לכך בהמשך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית