bmi--גבוהה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בתי בת 8.5 שנים משקלה 32 ק"ג וגובה 129 ס"מ,בדקתי דרך אתר כללית את bmi שלה והתוצאה "השמנה", מה אני צריכה לעשות כדי לעזור לה לרדת לטווח משקל תקין לגילה? אם אתם יכולים להמליץ על דיאטנית באזור נתניה? תודה מראש וחג שמח.
שלום תמי ראשית בגילאי אלו בניגוד למבוגרים יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה (נמצא בטיפת חלב או אצל רופא הילדים המטפל) ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין או שמדובר בהשמנה. אני ממליצה לפנות לרופא המטפל ובמידה ואכן מתברר שקיימת השמנה יש לבקש ממנו הפנייה לדיאטנית קלינית המתמחה בהשמנת ילדים דרך קופ"ח. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
היינו אצל רופאת ילדים ואכן מדובר בהשמנה,הטור הקרוב לדיאטנית בעוד כחודשיים,אם את יכולה להמליץ על מישהי שיכולה לעזור לנו?