דג אמנון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2010 | 12:52 | מאת: סיגל
עדי חג שמח השאלה לגבי דג מושט האם יש אחוז שומן יותר גבוהה לדג שנמצא בבריכה לבין דג אמנון שבים
01/04/2010 | 10:00 | מאת: עדי מילר
שלום סיגל ערכם התזונתי של דגים הגדלים בברכות נמוך מזה של הדגים הרזים או השמנים. הם לא דלי שומן מצד אחד, אך גם לא עשירים באומגה 3באופן טבעי מצד שני.יש לציין שהיום ישנן בריכות גידול שהדגים בהם מכילים רמה מסוימת של אומגה 3 בזכות העשרת התזונה שלהם בחומצת שומן זאת.לעומתם דגים הגדלים בים התיכון (כמו: אנטיאס, לוקוס, ברבוניה ופרידה) מהווים מקור מצוין לחלבון והם דלים בשומן (עד 5%). דגי ים מכילים גם הם ברזל בכמות דומה לזו שבחזה עוף. הם מומלצים מאוד כמנה חלבונית, במיוחד לשומרי המשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית